اختر، اس اچ (1390). بازاریابی جهانی. ترجمه حسن اسماعیل پور، محسن نجفیان، تهران، نگاه دانش.
حیاتی، باب اله، تقی زاده، مجید (1390). بررسی عوامل مؤثر بر میزان رضایت مندی مراجعه کنندگان از کیفیت خدمات ارائه شده در پارکهای شهر تبریز. اولین کنفرانس اقتصادی شهری ایران، مشهد، 2 و 3 آذر ماه 1390.
سید جوادین، سید رضا و کیماسی، مسعود (1389). مدیریت کیفیت خدمات. چاپ دوم، تهران، انتشارات نگاه دانش.
رنجبران، بهرام، رشید کابلی، مجید، حق شناس، اصغر، یاوری، زهرا (1381). بررسیرضایتمشتریازکیفیت خدماتپسازفروش: موردمطالعهشرکتزیراکسدراستاناصفهان. پژوهشنامه بازرگانی، دوره7، شماره 25، 145-127.
رجب صلاحی، حسین (1391). ساختار حکومت محلی، مدیریت شهری و شهرداری، برنامه ریزی و مدیریت شهری، مسایل نظری و چالشهای تجربی. تهران، انتشارات سازمان شهرداریهای کشور.
زمانی مقدم، افسانه، لاهیجی، کوهیار (1391). بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان بانکهای خصوصی بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع. مدیریت بازاریابی، دوره 7، شماره 16، 79-63.
صادقی، امیر (1387) ، آشنایی بامدل ارزیابی خدمات، سروش تحول، شماره 11، دوره سوم،8-7.
گانز، باب (1387). سازمان تند آموز. ترجمه خدایار ابیلی، تهران، نشر ساپکو.
محمدی، اسماعیل (1386). مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع. تهران، خدمات فرهنگی رسا.
نصیرزاده، محمد (1389). نوآوری در خدمت. تهران، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
نوری، حمید (1387). مباحث نوین در مدیریت تولید و عملیات. ترجمه دردانه داوری، جلد اول و دوم، تهران، سازمان مدیریت صنعتی.
رادفورد، راسل، نوری، حمید (1388) مباحث نوینی در مدیریت تولید و عملیات، مترجمان: دردانه داوری، بنفشه بهنام، هالیه ولیان، چاپ چهارم، تهران، سازمان مدیریت صنعتی.
Asogwa, B. E. , Asadu, B. U. , Ezema, J. U. , Ugwu, C. I. , Ugwuanyi, F. C. (2014). Use of ServQUAL in the Evaluation of Service Quality of Academic Libraries in Developing Countries. Library Philosophy and Practice (e-journal) , PP. 1-26.
Hussain, R. , Al Nasser, A. , Hussain, Y. K. (2015). Service quality and customer satisfaction of a UAE-based airline: An empirical investigation. Journal of Air Transport Management, Vol. 42, pp. 167-175.
Peprah, A. A. , Atarah, B. A. (2014). Assessing Patient’s Satisfaction Using SERVQUAL Model: A Case of Sunyani Regional Hospital, Ghana. International Journal of Business and Social Research (IJBSR) , Vol. 4, No. 2, PP. 133-143.
Roslan , N. A. A. , Wahab, E. , Abdullah, N. H. (2015). Service Quality: A Case Study of Logistics Sector in Iskandar Malaysia Using SERVQUAL Model. Procedia - Social and Behavioral Sciences, Vol. 172, PP. 457 – 462.
Shrifi, H. , Zhang, Z. (2008). Towards Theory Building In Agile Strategy A Taxonomical Approach. IEEE Transactions on Engineering Management, 54 (2) , PP. 351-370.
Sahney, S. , Banwet, D. , Karunes, S. (2006). An integrated framework for quality in education: Application of quality function deployment, interpretive structural modelling and path analysis. Total Qual Manag Bus Excel, 17 (2) , PP. 265-85.
Sutton, D. , Klein, T. (2003). Enterprise Marketing Management. 1 edition, New York: John Wiley &Sons, Inc
Thoren, K. , Smith, M. (2000). Competing advantage in world class organizations. Management Accounting Journal, Vol. 78, Issue 3, pp. 22-26.
Zhaohua, D. , Yaobin, L. , Kwok, K. W. , Jinlong, Z. (2010 (. Understanding Customer Satisfaction and Loyalty: An Empirical Study of Mobile Instant Messages in China. International Journal of Information Management, Vol. 30, PP. 289–300.